Hemma

Hejhopp!
Nu har min blogg legat nere ett tag utom ett litet inlägg i fredags :P
Nu kan jag skriva med både Å-Ä och Ö :D
Nee, vilken påsk jag har haft. Bästa påsk ever! Bo på Quality Hotell 11 på Eriksberg med familjen tors-lör. Spa-avdelning på övererstavåning (På taket). Med bubbelpool utomhus, bastu, två olika och rent av avslappnande.

När vi kom ner och skulle Checka in blev vi överraskade och hade blivit uppgraderade från de rum vi hade först :) Vi fick morgonrockar, extra handdukar, vattenkokare, kaffe, te och sånt på rummer :D En natt i ett sådant rum kostar ca 1380 kornor/natt. Vi betalade 1300 för 2 nätter! :O
De var lite härligt. Bilder på rummet och så kommer när de ligger inlagda på datorn så ni kanske får vänta lite hehe :P

Idag ska jag döma min första match själv sen jag blev sjuk hösten -08. Nervös som bara den är jag...
Får hoppas de går bra idag, matchen börjar 17.00.

Peace N Love ♥

Over N Out

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: jag tycker du ska ta dig till london 2012

2009-04-13 @ 13:38:14
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0