Äntligen!!

dagen i skolan började segt.. de var inte kul att bara vara där i 1 h och 50 min... Åkte hem med bussen 10.20.
Idag så startar fotbollen på allvar :D ÄNTLIGEN!!!! Jag har på 3 dagar, 3 matcher.. det är tungt om jag får säga vad jag tycker.. Alla matcher är i första omgången i varje serie. Synd bara att jag inte är i rätt fysiska form som jag var fram till löptestet förra veckan... Knät gör ont som fan, fast de värsta är att jag har känning i bakisidan av mitt vänstra lår, som känns typ hela tiden.. Men men, bara bita ihop, brister de så brister de. Inte mer med de, eller?!

Kvällen idag blir lugn skulle jag tro, ska vara på Lillegården 12.45-12.50 i morgon och gå på linjen på en Juniorallsvensk match mellan Skövde AIK och Lerum :) Ska bli skoj :D

Aja bye for now

Peace N Love

Over N Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fotboll, fotboll, fotboll... Äh, hockey VM har u börjaT:)

2009-04-24 @ 22:53:23
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0