å pusta ut

Yes, nu var jag entligen hemma igen och kan pusta ut. Matchen gick jätte bra, den slutade 2-2. Jämnt och bra.  Det var bara jävligt varmt och springa där med flaggan i handen, kände några gånger att jag var nära på att tappa den på grund av all handsvett :P Sen hade jag lite för mycket kläder på mig kände jag. Jag brukar inte vara den som blir varmast när jag går på linjen så jag hade på mig massor med kläder, bland annat, underställ, ClimaWarm kläder, knickers, och en varm t-shirt + svart domartröja. Det blev varmt kände jag.

Nu är jag hemma igen och ska snart äta lite mat, de ska bli kanon gött :D sen blir de nog ut och köra lite med pappsen :)

Peace N Love ♥

Over N Out

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Dagens tävling vann jag!

2009-04-04 @ 18:47:04
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0