8/4 2009

Jahopp, då skriver man här igen då :P
Igår kom jag ca 15 minuter försent till mötet jag skulle på, Pinsamt med stort 'P' :S Trodde det började klockan 19.00 så jag slank in där ca 18.15 men mötet började 18.00 :S
Men men jag hade nog inte missat så mycket på mötet :P
När mötet var slut fick jag skjuts av Tor hem :D Tack Tor!
Annars hade jag fått vänta evigheter på att komma hem, ca 2-3 timmar :O

Idag blir de att jobba som ledsagare igen :D ska bli underbart kul att jobba om bara vädret blir bättre :P vi ska ut och gå och då är de inte kul om de regnar lixom :P

Glöm inte att rösta fram mig som "Veckans Bloggare" på denna blogg! Av de som röstat väljer jag ut en eller två som får på något sätt synas på min blogg på ett eller annat sätt ;)

Peace N Love♥

Over N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0