7/4 2009

Idag trodde jag att jag kunde få sovmorgon men självklart innan jag slocknade kom jag på att projektgruppen skulle fixa till vår rapport lite. Så klockan ringde klockan 09.00. Då hade jag fått ett sms av Elin som sa att dom skulle komma och hämta mig en kvart tidigare :O då blev jag stressad :P jag som hade tänkt att duscha men de hann jag inte då haha. Men så är de.

Sen när jag kom hem så kom jag in och vända nästan lika fort igen för jag skulle möta kära mamma på stan och vi skulle fika och gå några ärenden :) Men som sagt, nu är jag hemma igen. Väntar på att åka på vårmöte i domarklubben. Sen blir de lugn kväll :)

Glöm inte att rösta fram mig som veckans bloggare på denna blogg!!!

Peace N Love♥

Over N Out

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: tränat och chillat, träffat en polare :) åt du nåt gott när ni fikade då? kram

2009-04-07 @ 16:32:48
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0