19/4 2009

Hej o hopp!
Sitter efter en lång dag hemma hos erik och väntar på att han ska äta upp sin mat xD Blev väckt av morsan runt middags tid ungefär efter en "vild" 50-års fest! haha vild kan man inte påstå. typ sitta ner hela tiden och äta och dricka gott. runt 12-tiden for vi hem till farmor och farfar för att sova där. Jag ville inte med för jag var tvungen att  ligga på en luftmadrass som är ca 10-20 cm för kort och jag får knappt plats att ligga på den.. Men men, när jag vaknade idag låg jag halvt på golvet!

Sen for vi iväg till Skultorp för att gå in på en outlet för munblås porslin. mycket fina saker finns där :) Sen blev de maxi och handla, sedan ut med farsgubben och köra bil. Körde lilla vägen till Mariestads hamn och åt glass, sen samma väg hem igen.

Ikväll med Erik blir de nog säkert film och godis som de brukar bli :D

Peace N Love ♥

Over N Out

Kommentarer
Postat av: Daniel

Köp mycket godis!

2009-04-23 @ 13:57:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Klart att jag gick BF. Två kanotläger och ett skidläger. UNDERBART kul!:) hehe

2009-04-23 @ 19:55:23
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0