Tillbaka

Yepp, då var man

tillbaka hemma igen då med lite böcker och block från skolan och en mobil som en från Tre ville slänga efter mig haha

På bussen till Skövde åkte jag med mamma in :) väl inne på Rese fick jag vänta i ca 18 minuter på min buss ner till skolan där jag stannade i kanske 2 minuter för jag bara hämtade en bok och ett block :P trodde det var mer faktist. Men som tur var hann jag med bussen som gick precis när jag var klar i skolan :P behövde inte vänta på den bussen =) och på den bussen satt Affe :D så han och jag gick på stan lite i väntan på hans musikskola och jag på att mina ärenden skulle bli klara som dom blev Väldigt fort och på min buss hem.

När jag och Affe kommer till

Commerce står de försäljare från Tre och krängen mobilen till folk, självklart ska dom kränga en till mig. Så jag sa som de var att min bindningstid var ute och skulle skaffa kontaktkort för de jag redan har, asso Telenor. Men han skulle kränga en mobil till mig. Han sa att jag inte kunde få den telefonen (SonyEricsson w980) för 599 kronor fast pris. Men sen gick jag och affe vidare och hittade att man kunde köpa den med kontantkort för 4000-5000 och då blir de mycket bättre, för hans skulle gå på drygt 14 000 på ett eller två år så jag skulle inte tjäna på de haha men jag fick iaf ahans mobilnummer så jag skulle ringa till honom när jag bestämt mig, MEN DET KAN HAN GLÖMMA!!

Jaja, nu sitter jag iaf här och ska alldeles snart börja plugga lite =)

Ha de fint
Peace and Love
Kyssar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0