Känslor...

Kunde inte slita mig, måste skriva av mig lite...

Vill bara säga hur mycket jag ångrar den tid som jag har svårt att lämna bakom mig
Jag vet att ni säger att man ska gå vidare och tänka positivt, men när det inte finns mycket som stämmer för övrigt är det svårt, men ni verkar inte fatta de. Ni säger bara "Tänk på de du har", men då säger jag till svar "Det är så mycket lättare sagt än gjort". Jag vill jätte gärna glömma allt och gå vidare men ärren finns ju kvar, såren må vara läkta men dom stora ärren då? Dom ärren som tar år att läka, om dom ens går att läka....
 Varför kan inte livet vara lika lätt som när man var liten? Då tid och rum inte spelade någon som helst roll. Idag är de press från polare, skolan, höger och vänster. När man var liten fanns ingen press och man kunde gnälla lite så var någon framme direkt och trösta, nu måste man verkligen be på sina knän för att få tröst.
 Varför måste kärlek vara så svårt.. Kan man inte bara få älska den man älskar?! Behöver alla lägga sig i vilket avstånd det är emellan!? De blir jag inte glad över.. Själv har jag några timmar med tåg till min livs kärlek och de skiter jag i för de fungerar kanon bra mellan oss (Skövde-Båstad). Vi har varit tillsammans i drygt 7 månader och det har varit mina bästa på mina drygt 18 år! Vad ska man säga? Känner man att det fungerar för båda kan man lika gärna ha timmar i flygresa för att träffas. Visst, man kanske har lite perioder där det är lite jobbigt, kanske bråkar endel. Men om man klarar ut de så stärker de bara ett förhållande på distans, de stärker självklart i förhållanden utan distans. Jag och min kärlek har själva haft en bråkig period där vi bråkade om allt, överallt. De gick inte en dag utan att vi bråkade, det var en väldigt jobbig tid men nu ser vi båda på den tid som en "down-period" som har gett oss mer styrka och tillit till varandra. Just nu känns det som om min kärlek till min flickvän inte kan ta slut. Det är underbart att vara nära henne, känna hennes trygga och varma famn. Det går inte förklara hur underbart det är. Och detta är ett distansförhållande. Men tillbaka till "livet". Man är ju född för en anledning, jag har kommir på att man ska inte försöka lista till vilken anledning man är född... Det gör jag och jag finner aldrig något bra svar och de leder ingenstans eller bara till nått dåligt. Som jag är född för att misslyckas eller ha otur. Nu i sommar blev jag sjuk så jag inte får döma fotboll på hela hösten, jag får inte vara fysiskt aktiv. Innan jag blev tillsammans med min kärlek fann jag ingen anledning till min födelse för allt blev bara skit, jag misslyckades med allt då. Men nu går kärleken bra och jag har kommit på att nu har jag en kanon anledning till att börja träna när jag får göra de, annars hade jag inte gjort de. Och komma tillbaka starkare än någonsin både fysiskt och mentalt....

Tack för du tog dig tid att lyssna på mina åsikter och tankar, kommentera gärna era åsikter!

Peace and Love ♥


Kommentarer
Postat av: Egoina

hur ska jag sponsra dig tycker du? ;)

2008-09-02 @ 06:53:25
URL: http://egoina.blogg.se/
Postat av: robiN

hejsanhoppsan och go´morgon :)

hur står det till en dag som denna?

2008-09-02 @ 06:53:36
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

låter ju trevligt det :)jo men med mig är det lika bra som alltid serru :) bort sett från att jag sitter på jobbet :/ haha...

2008-09-02 @ 11:45:24
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

jag jobbar som vakt/receptionist haha är rätt kul fast dock inte just nu då jag inte har ett skit att göra :/

hemma från skolan kul kul :D händer annars idag då?

2008-09-02 @ 11:49:58
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

jobbar som vakt i receptionen på ett läkemedelsföretag.

Aha körtelfeber roligt värre, krya på dig :)

hmm jag ska väl jobba lite till sen käka lunch och sen jobba ännu mer... :P

2008-09-02 @ 11:57:50
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Millan

Kommer alltid vara här för dig min älskling<3<3<3

2008-09-02 @ 13:53:04
Postat av: Sara

Det finns en till anledning till varför du föddes!! DU ska vara en lillebror till mig =) Finns om du vill prata!!!

2008-09-02 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0