Hemme

Då var man hemma efter skolan då.

Fast de var jag för ett tag sen faktist =) Dagen gick kanske så bra utom sista lektionen, som gick piss,rent ut sagt. Men så går de när man inte kan koncentrera sig, men de blev iaf gjort 7-8 uppgifter till provet nästa vecka, för övrigt hade jag min första svenska lektion idag och provet är om en vecka :S

För några veckor sedan fick jag ett erbjudande från Agge och Otto att följa med dom och Jenny till Hardcore Superstar på Liseberg imorgon och idag blev allt fixat med fritidskort till alla :D Så imorgon är jag i Göteborg och på Liseberg! Ser ni mig, hälsa gärna =) Ska bli grymt kul faktist o inte sitta hemma hela tiden :D Längar ihjäl mig!!!

Nu ska jag pluga lite SvB, HiA, Religon och sen blir de att gå upp till Hallen för att kika på lite handboll, kanske till och med "mina" grabbars träning =)

Peace and Love
Kyssar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0