God natt

Sov så gott folket
nu är de dags för mig att dejta mina kuddar.

Lev nu, för i morgon kanske aldirg kommer,
Lev nu, för du får inte någon mer chans,

Lev nu, inte då,
Jag försöker leva nu ifall något händer i natt,
Jag försöker leva nu för jag vill göra allt möjligt,
Jag försöker leva nu så jag slipper tänka på allt gammalt,
för de gamla är så hemskt att jag inte vill minnas de längre.
Jag vill leva med Dig och ingen annan, inte med några minnen,
jag vill skapa minnena med Dig, Uppleva minnen, göra allt i nuet.
Det är Dig jag lever för!

Dom säger att tiden läker alla sår, men dom nämner aldirg ärren som blir kvar....

Min kompis/storasyster Erika (http://Erikaaberg.blogg.se) har fått ett erbjudande att skriva i Papisbloggen =)


Vi hörs i morgon!

Puss Puss ♥



Fast först måste vi lägga ut lite musikvideos :D


Aerosmith- Crying <3
Vill glömma allt gammalt och leva i nuet, inte behöva bry mig om de förra...


Aerosmith- I don´t wanna miss a thing
Jag vill inte missa Dig, då missar jag Livet


Gnarles Barkley- Crazy
Jag måste vara riktigt Crazy om jag släpper taget om Dig och får massa ärr


Guns N' Roses- Patience
Du måste ha Tålamod med mig


Guns N' Roses- Knocking on heaven's door
När jag är med Dig är jag verkligen i himlen, de kan inte bli bättre med Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0