Frisyr & övrigt

Snälle ge mig tips och råd på frisyrer och sider där man kan hitta coola frisyrer!!!!
Välj frilla

Tänk bara på håret, inte hur jag såg ut förra julen... xD
Ge mig lite tips och ideér på vad jag kan göra med mitt hår..
När de blir långt får jag självlockar, det blir Väldigt tjockt och "fluffigt".
Det står helt still i min skalle vad man kan göra!
Så Jätte snälla, ge mig råd =)




På tal
om ingenting alls, jag missade första avsnittet av Idol :'( buhu
Nu måste jag skärpa mig hehe



Nu pratar jag med min Älskling i telefonen o jag Älskar henne mest av allt<3


För övrigt orkar jag inte åka till skolan imorn men jag måste de för jag får inte missa mer!!!
Men man får ju träffa sina polare =)

Jag vill Jätte gärna ha lite kommentarer på de jag skriver o så.. om det är nått jag ska förbättra, ändra, lägga till osv. :)
Sen är de inte jätte kul att ha log statistik, de tycker nog ingen, så tipsa gärna om mig för era polare som bloggar och övriga bloggarea, vore Jätte kul för mig =)

Nu är de dags att gå till köket o ta lite mat o sen sova sött =)
Take Care, Peace and Love
PussPuss♥




Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

hehe jag tror inte de :) de är bara bra själv då?

2008-09-03 @ 22:34:52
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0