20/9

Idag har varit en konstig dag, de har inte känts som lördag, idag, de har känts som en dag som inte finns :S

Dagen började med att morsan väckte mig som vanligt för jag vaknar inte till radio eller så..
Jag blev väckt vid 10-11 någon gång för jag och morsan skulle åka med farsan in till stan för jag o mot skulle på handbollen och invigningen av nya Arena Skövde =) där efter se på Skövde HF - Skuru IK där Skövde vann med några bollar till slut =) och efter de var de IFK Skövde - Lugi. Där blev de dock förlust för IFK med ca samma mängd bollar som HF vann med. De visar att Skövde handbollsdamer är bättre än herrarna, men denna kommun och detta land kan inte fatta de!!!
Efter handbollen blev de att vänta på farsan som skulle hämta oss utanför Vallegrillen men han körde fel, som vanligt :P
Nu sitter jag här och har gjort ett tag som vanligt. Men jag har pratat i telefon med CamillaWatz, men underbara Älskling♥

Hörs nog senare  i natt
Peace and Love
*Kyss o kram o klapp på skjärten*

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack du=)

2008-09-21 @ 00:26:12
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/
Postat av: Nalita

Sv: Precis :) Går du i gymnasiet?

2008-09-21 @ 00:29:00
URL: http://naliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0