14/9

Söndag 14/9
var jag i Göteborg med min underbara Camilla<3 och shoppade lite =) de kommer blider på sakerna senare idag =)
På stationen hemma i Skövde träffade jag Fille och hennes kompisar som hade varit hemma hos Fille i Tibro. Det var länge sen vi sågs, innan igår gick det drygt ett år.. får inte gå så länge till nästa gång.
Nere i Gbg kom Millan ca 10 minuter efter mig och då gick vi och tog en Chai-latte på Expresso House, min nya favorit dryck :D sen gick jag och min sweethaert vidare och tittade på lite saker, skor, kläder, mat mm. men när vi såg ett gott matställe tog vi och käkade där med en gång :D Vi åt på Slim food. Det var riktigt gott faktist mums
Efter maten gick vi till Zara där min honey hittade 3 olika typer av tröjor :) jätte fina var dom Älsk<3 sen gick vi vidare, jag vet inte var :P men jag hittade lite kläder och jag provade ett par byxor, en skjorta, en stickad tröja och en shal (staviningen). Men det ända som passade var shalen xD då blev jag väldigt arg och sur för jag hittar aldrig något för mig i rätt storlek.. men men, vi gick vidare o vidare och till slut hittade jag likadana byxor fast i rätt storlek så jag köpte dom :D  sen hittade jag lite senare en klocka på Ur & Penn. Kläderna shoppade jag på H&M och jag blev nöjd :D

Tack sweetheart för en unerbar dag<3
Älskar dig mest

Peace and Love
Kyssar♥

Kommentarer
Postat av: robiN

aha okeej låter bra det :)

har du för dig en dag som denna då?

2008-09-15 @ 14:04:11
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0