Sorry

Förlåt så mega mycket för mina dåliga uppdateringar.. jag hinner inte med så mycket dator nu för tiden :( men jag ska försöka bättra mig ska ni se =)
Snälla, jag är i kris, jag har skrivar torka, hjälp mig med idéer. Jag vet att det är många som kollar min blogg så snälla, hjälp mig!!

Förvörigt har dagen varit soft. som jag nämde tidigare har jag haft soft schema, med projektarbete hela dagen. VI fick väldigt mycket gjort idag =) vi började med att skriva rapporten, vi blev klara med inbjudan och lite små fix :D känns så himla skönt nu:D det enda beskymmret är att vi inte vet var vi kan vara och att vi inte har tillräckligt med tröjor.. men de löser sig :D

För övrigt så fick jag lite mer akuounktur än jag hade väntat mig, fick en mitt på skallen och en på varje muskel vid nacken. Skit, fan när jag skulle gå där ifrån kändes de som om jag var full och allmänt drogad. de snurrade i skallen som de aldirg gjort förr, jag mådde illa och gud va hemskt de va. Folk trodde nog inte jag var klok där xD Sen blev de stan och en sväng till morsans jobb =) När jag var på stan vr jag tvungen att spela lite idag igen :D men de viktigaste var att gå till stadium och beställa domarkläder till Skadevi Cup som går av stapel 31 okt till 2 nov. Om ni vill hjälpa till och sponsra min kläder får ni Jätte gärna göra detta!
Efter stan blev de handboll, Skövde HF mot Spårvägens HF. Ingen bra match alls, mycket slarv. Spårvägen vann med udda målet..

Nu sitter jag här och skriver lite loggbok till skolan och förbereder mig inför en redovisning imorn på minst 30 minuter :S jag ska redovisa om astma =)

Vi hörs kära läsare
Peace n Love
Kyssar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej lyssnar du på dom?=) det går ju att hitta biljetter på blocket och tradera:P

Mina fastrar hade köpt en massa biljetter så träffade jag en av dom idagsom frågadeom jag skulle följa med:D

2008-10-22 @ 22:02:25
Postat av: mimmi

Glömde skriva namnet;P

2008-10-22 @ 22:03:05
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/
Postat av: mimmi

okej då var det inte s¨viktigt tydligen:P

2008-10-22 @ 22:09:08
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0