Skolan

Hej kära läsare, ursäkta om ni inte fick veta något om helgen igår, hade lite mycket att göra..
Men men, ni får veta mer om de senare idag då jag hinner lite än bara skolarbete =)
Har haft en del nu att göra med skolan och så men nu lägger jag mer krut på mig själv och skolan =)
Men nu har jag bestämt mig, jag ska ta mer tid åt mig själv nu.
Men nu sitter jag i skolan och gör inget, har egentligen svenska lektion och jobba med romantiken och realismen fast jag pallar inte så jag sitter här ist, visst är de bättre ? ;)
Framför mig sitter Skarre och Sandra, bakom mig sitter självklart Erika :D sen kom någon etta från nått program nyss också. ´

Ne kanske ska jobba lite, vi hörs alla läsare :D

Peace n Love
Kyssar♥

Kommentarer
Postat av: Egoina

skriv till hennes blogg kanske? :) www.jeni.blogg.se

2008-10-21 @ 12:38:58
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0