Igår

Hejsan alla läsare<3
Igår dömde jag handboll :D de var ritkgit kul =)
Jag dömde med JL. Först var det en P95 match mellan HK Country och IFK Skövde. De var aldirg ritkigt match, IFK hade spelet hela matchen och vann  tillslut med 21-19. I paus stog de 8-9, fördel IFK. Den matchen är jag inte riktigt nöjd med varken min eller JLs insats... de gick inte alls bra.

Andra matchen var en P94 match där också mellan HK Country och IFK Skövde. Den matchen var betydligt mycket bättre. Spelet hade en annan fart och de blev att springa hela tiden. Efter ca 3 minuter in i fösrta halvleken rann svetten om mig hehe :P
Men i den matchen gick det mycket bättre för mig och JL. Dom matcherna var som natt och dag. Vi fick klockrena varningar och utvisningar och allt bara flör på bra. Men visst, vi missade säkert lite smått. Men de gör alla. Alla spelare gör fel, då kan vi domare också göra de!

Nästa dömning blir på söndag med JL då det blir att döma tre stycken P96 matcher i Stöpenhallen.

Peace n Love
Kyssar


Kommentarer
Postat av: mimmi

Okej:)

Det är ju skitkul med dans ska börja hitta på en egen nu på lovet:P

2008-10-24 @ 14:37:26
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, handboll alltså.



det är riktigt skönt :) dock är det inte rånice att sitta i en frisörstol i typ fyra timmar från klockan nio första dagen man är ledig :p

2008-10-24 @ 17:13:13
URL: http://spralligsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0