Hemma

Då har jag kommit hem från skolan och middagen ute med da family =)
Jag trodde att jag hade skickat hem allt arbete som jag skulle göra hemma som jag inte hann med på skolan. Men självklart så funkar det ju inte så min redovisning i morgon kommer gå åt helvete, hoppas läraren förstår mig så hon låter mig göra på torsdag ist. men jag tror inte de..

Men jag blev hämtad i stan för vi skulle äta i stan idag eftersom mina föräldrar firar 24-årig bröllopsdag idag så vi åt på Prima =) de var mysigt och gott=) Tack så mycket<3


Varför?
Varför?!
Varför?!?
Jag vet varför, jag ska känna på hur det är att leva.
Jag kan inte alltid vara överallt och fixa allt.
Jag önskar att jag räcker till, men jag gör inte de,
jag önskar jag kunde dela på mig så jag kunde vara på två ställen samtidigt,
de går inte heller.
Vad ska jag göra?!!?!!?!!?

Peace n Love
Kyssar

Kommentarer
Postat av: Nil A

sv; nej :O! Det är ju sjukt:o Jag har inte förlorat men hur säger man "slängt" för personen är inte sig lik nu och har blivit en hel annan person



hahah , är det svårt ? :P

2008-10-20 @ 21:43:15
URL: http://nilabukar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0