15/10-08

Go' kväll alla läsare =)
Idag har varit en helvetisk dag
Började med att jag fick stressa till busen, adjös med den duschen jag tog. Sen kom jag på att jag glömde mitt block och då gick hela dagen under typ hehe men nästan
Allt arbete jag skulle jobba med låg där i. Bland annat mina papper till min PP-presentation som ska vara klar till imorgon. som jag inte kommer hinna eftersom i skolan har vi Windows Vista och hemma har vi Windows XP.
Men men de blev inget exrta plugg idag i skolan eftersom allt låg hemma..

Men den bästa lektionen var ändå idrotten som vanligt :D Vi körde Beep-test idag. Sist jag gjorde de på en domarkurs i Skara gick jag av på 8.1 men idag gick av på 9.10 :O fast de var inte roligt efteråt. jag förstår ju inte när jag ska sluta så jag kör på tills jag faller. Idag gjorde jag de bokstavligen. jag tänkte jag skulle klara till 10.1 men när jag kom ca 2-3 meter på 9.10 så föll jag nästan handlöst ner på golvet, jag hann precis ta emot mig med händerna. Sen låg jag där i kanske 10-05 minuter och försökte få tillbaka andan. Kan säga att de blev en stor pöl med svett efter mig haha

Efter skolan drog jag upp till stan för att möta min kompis Sara från Skara
jag mötte henne utanför donken för vi var båda hungriga *mums* haha
Henne har jag itne träffat på år och dagar, de var länge sen :( vi bestämde att de inte skulle ta så lång tid som de gjort igen =)
Sara  till höger, kusin Alicia till vänster

Ska nog till VC imorn me dmin kind. Har kanske en spricka i Okbentet..
Nu måste jag börja plugga igen så jag hinner klart så mycket som möjligt till imorn
Peace and Love
Kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0