Skadevi, möte osv...

I helgen var de Skadevi handbollscup i Skövde där jag dömde en massa =)
Det gick jätte bra tycker jag själv, fast frågar man en ledare i Nödinges F94/95 gick just den matchen väldigt DÅLIGT!
Men man ser olika på saker och ting, det är väl tur de :P

Idag är de möte i domarklubben där vi ska se avtalet med Umbro och lite andra saker så som höstaktivitet osv. :P

Nu är det klart :D Jag har fått sponsorer till mina domarkläder :D Thorsells Reklam, Konditori Princess och Pizzeria Stallkrogen :D Mycket skönt, slipper lägga ut mycket pengar på domarkläder, exakt summa är 1377 kronor :D

Den 16/11 skall jag döma USMPB i Lidköping, ska bli kul för jag och några till ingår i ett projekt för att få fram unga duktiga domar i VHF :D

Vi hörs!!
Peace n Love
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0