God Morgon<3

God morgon mina läsare, eller ska vi säga middag..? Hehe

Idag hade vi sovmorgon till 12.15 och jag tänkte jag skulle utnyttja den eftersom det inte blev något med vårat projekt idag eftersom tröjorna vi beställde inte hade kommit...
Jag skulle gå upp typ halv 10 men då ringer en som vi har haft kontakt med inom projektet och ska boka om ett möte. Han var snäll och ringde ca klockan 08.45 och väckte mig... jag blev inte glad.. så nu sitter jag på skolan redan och väntar på att alla kompisarna ska komma hit :P

Idag nu så har vi bara två lektioner då vi har kompledigt på de första :D Vi har svenska nu 12.15 sen har jag, Emil och Robbin fritidsverksamhet eller vad de heter :P

Sen blir de att åka hem och byta om och göra mig i ordning för ikväll ska vi ut några stycken =)

Hörs senare =)
Peace n Love
Kyssar

Kommentarer
Postat av: Eriika

Vadå för möte??!!!

2008-11-06 @ 11:58:52
URL: http://erikaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0