DLG, Lidköping

Var och dömde i Lidköping igår...
Detta var min SÄMSTA matcher hittills... De gick så jävla dåligt, både för mig och Mr. MR.
Fan va de blev slakt i sista matchen asso. De sista 10-15 minuterna var rena helvetet asso, tyvärr delade vi ut tillräckligt med två minuters utvisningar. Men jag avr tvungen att plocka upp de röda kortet... det inget man önskar att göra kan jag säga!!
Nästa helg blir de match igen med Mr. MR, nu hoppas vi på en bättre insats från oss och lagen. För lagen igår gjorde de inte lätt för oss kan jag påpeka.

Hörs
Peace N Love
Kyssar

Kommentarer
Postat av: mimmi

Jaha okej=)

Kram

2008-11-17 @ 12:35:54
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0