20/11-08

Dagen började inte  bra för mig kan jag säga..

Började med att vi skulle ha projekt på förmiddagen så vi skulle samlas vid halv 8 för att göra oss redo.. Så jag fick åka in till skolan klockan 06.20 idag och de kändes..
Men på bussen kom jag på att jag glömde min kamera hemma och jag sökte pappa som en idiot för att han skulle köra in min kamera till mig i skolan men de vägrade han göra *skräll*... så vi fick ta skolans "bra" kamera..
Sen när vi var på 4-års så samlade vi alla och sa vad vi skulle göra. Det gick bra sen så startade vi göra t-shirtar med dom =) Dom tyckte de var Jätte kul, de såg man verkligen på dom :)

Nu sitter jag och "jobbar" med svenska B. as tråkigt, vi skirver om romantiken och realismen o skit.. har knappt börjat och de ska vara inne på tisdag eller torsdag nästa vecka :S jag kommer aldrig bli klar med den, fuck!!

Men men, får väl ta och fortsätta jobba så man blir klar någon gång med skiten..
För övrigt så har jag, Emil och Robbin redovisning idag efter denna lektionen, vi ska redovisa för ettorna :S Gaaaaah!! :S

Hörs senare
Peace N Love
Kyssar


Kommentarer
Postat av: nettan

svenskan ska in fredag nästa vecka

2008-11-20 @ 16:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0