19/11-08

Just de, kom på att jag dömde igår den 19/11 =)

Jag dömde en match mellan Skövde HF och Linne.
Denna match dömde jag tillsamman med B. och de gick jätte bra igår :D gick VÄLDIGT mycket bättre än i söndags som tur va =)

Matchen började i ett väldigt tempo från båden Skövdes och Linnes sida. Tyvärr kunde inte Skövde ta hand om bollen i anfall då de inte kunde passa med klister.. Linne däremot, var mycket bättre på den saken och tog vara på sina chanser i anfall. Efter ca 4 minuter tog Skövde time-out vid ställningen 5-1. Då blev de bättre på spelsidan från Skövde sida, dom anpassade sina anfall efter hur dom kunde handskas med bollen..

De tog ca 10-15 minuter innan de första gula kortet kom upp.. Jag vet inte riktigt hur man ska tolka de fån min och Bs sida.. antingen var de en snäll match eller så tillät vi mycket.. vem vet?! Men sen haglade de gula korten ut. gick inte lång tid mellan varje.. Sen i paus bestämde jag och B oss för att bara ge ut ett gult till, då till Linne eftersom Skövde redan fått sina möjligheter. Sen skulle vi bara ta utvisningar. Det gick bra, jag kanske tog en "billig" tvåa men de får jag ta i så fall. Man kan ju inte se allt hehe.

Om någon hade kollat på oss så hade vi fått ett stark G i alla fall, det är jag säker på!

Nästa match blir tyvärr inte i helgen för Älsklingen kommer till mig :D och sen för att jag är förkyld :(

Hörs senare
Peace N Love
Kyssar


Kommentarer
Postat av: Matilda

alltid lika härligt att läsa dina kommentarer!!

tråkigt att du börjar bli sjuk.. krya på dig!

men nej, doping är fel! mer fel kan det inte bli.. jag kan göra vad som helst för att det ska försvinna, dett GPS chip i armen? varför inte? om det kan få bort doping så mer än gärna!

kram

2008-11-23 @ 13:41:13
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0