12/11-08 :'(

Idag har allt varit som vanligt, grått, tråkigt, pissigt, aa skit ungefär...

Jag håller på att falla ner på botten igen. det var som fröken "?" sa på hajken när vi var ute. Jag var tvungen att ta tag i saker och ting annars skulle de gå åt fanders. Fan allt annat stämde ju, varför skulle jag inte lyssna på henne? Jag orkar inte längre, allt går bara neråt för mig nu för tiden!!

Känslorna kommer, känslorna går
Jag hoppas du stannar kvar hos mig!
Jag vill stanna kvar hos dig men inte om de ska vara så här.



vet inte vad jag ska säga men dagen har varit piss hela tiden.
Skolan gick piss idag, hemma går de inte ritkigt bra.
Allt vad socialt umgänge skiter sig, jag orkar inte lägga kraft på något. Snälla hjälp mig. Ring mig, prata med mig, bara något litet så jag får iväg tankarna.
Just nu vill jag bara åka bort och glömma allt, någon som har en plats över? Jag tar inte stor plats, jag lovar. De vore så himla skönt att bara komm iväg och ha med snuset. Vara borta i några nätter och bara få samla tankarna och glöma allt de jobbiga. Skulle bli så överlycklig.



Många, nästan alla säger, skit i de. Kör ditt race, de går över, ta de lugnt bara, ta de i din takt. Dom som säger de, fattar inte ett piss!! Dom måste leva på rosa moln! Den tiden är över! den finns inte längre. Nu måste man leva i nuet och ta tag i saker och ting, annars faller man ner. Jag vill inte dra med några ner så jag sköter mig själv... (I hope). Men det är sånt man får göra i dagens samhälle!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ska du inte komma med till Ryssland ikväll å vila upp dej så får du glömma allt skit?

2008-11-13 @ 13:12:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: mimmi

Haha jag vet att det är jobbit att läsa men man behöver det inte, gjorde det bara som tidsfördriv::P

Okej kan länka dig i nästa inlägg då(=

2008-11-13 @ 15:09:41
URL: http:// mimmigranberg.blogg.se/
Postat av: nettan

Jag vet hur det känns har precis varit i samma situation då man inte orkar göra något, och allt går verkligen neråt.Man vet inte vad man ska göra och jag har också villat åka bort som nu men då gick jag till en och fick hjälp! jag lyssanr alltid

2008-11-13 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0