+ -

Idag har de varit både + och - som ni kanske läst...
Skolan går skit just nu.. ligger efter i jävla mycket så jag har saker över huvudet att göra just nu.. de e inte kul alls.

Men har man varit tillsammans i 10 månader med Millan så väger de upp väldigt mycker :D

Nu ska jag starta och plugga lite, jag skulle ha skickat hem svenska arbetet så jag skulle bli klar med de tills på fredag man då hade jag tydligen skrivit fel mailadress så jag har inte fått något arbete hem :@ jag blir så förbannad!!
Men jag har ju endel andra saker att ta tag i så jag får väl göra de istället :(   :)


Liver är inte bara en lek.
Det är en dans på rosor också!
(med Camilla)



Peace N Love
Kyssar

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kyss kyss!

2008-11-28 @ 16:58:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0