Juldagen = 11 månader + Party?

Jahopp, då var man vaken igen efter en lång dag hos farmor o farfar =) Många goda skratt och mycket god mat blev de =)

Så nu idag ska vi till min Moster och fira jul =) Hoppas jag får lite mer klappar nu :)
Idag kommer min familj, Jag, Mamma, Pappa och Sara. Sen kommer också Mormor =) Maggis och Annsofie :) Och självklart värdarna, Carin, Anders, Felicia och Linnea :)

De kommer bli mycket gos mat, dryck och lek etc =)
Sen får vi se vad som händer mot kvällen om jag ska dra ut eller inte.. Bogrens är ingen idé, där är de 21+, Husaren vet jag inget om, sen finns ju Vatra och Krikelin fast Krikelin är så dåligt nu för tiden "/
Vatra såg jag nu på deras hemsida att de har öppet, men de stog inget om ålder eller så..

Men men de löser sig

Sen firar jag och min Underbara Camilla W 11 månader idag :)
Älskar dig mest av allt Gumman<3


Peace N Love
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0