IKEA

Hej läsare,
Nu är jag pigg efter igår :D Det var mega kul. Så många gamla kompisar man träffade :D träffade till och med en gamma klasskompis från tiden på Heneskolan, där jag gick i åk 0-6 :O kul att träffa dig Hanna :)

Imorn blir de IKEA i Jönköping :D jag och syrran fick var sitt startset med lite grytor, skålar och så av morsan och farsan igår som vi ska åka ner och köpa :D Förhoppningsvis får jag köra hela eller en liten bit av vägen ner eller hem igen =)

Sen blir det party med en gammal kompis jag inte har träffat ordentligt på ca 1 och ½ år! Ska bli mega kul de me :D

Nu är de snart dags för att kolla på tv Körslaget :D

Peace N Love
Kyssar

Kommentarer
Postat av: Sarah

IKEA is the shit :) hoppas du fyndaR :D

2008-12-30 @ 11:45:21
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0