God Jul!

God Jul på er kära läsare<3

Jag kom hem från Camilla<3 igår och somnade nästan direkt när jag kom hem :D de var skönt :) sen vaknade jag av att de var julafton :D

Idag åkte vi till farmor och farfar för att fira denna underbara högtid =)
Nu har vi ätit mat, druckit snapps, druckit kaffe och ätit kaka. Sen har vi Självklart kollat på Kalle Anka :D De får man ju inte missa :D

Nu gör alla lite olika saker, jag sitter här, Micke och farfar sitter vid tvn några andra är nere och gör lite saker.. Snart är de dags för tomten att komma :O jag vet inte vad jag ska ta mig till. han är ju min största idol :O så tjock o fet med de vita skägget :D Hoppas han har med sig mina klappar jag mest önskat mig :D

Vi hörs säkert senare, de bli nog efter lutfisken och gröten =)

Peace N Love
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0