FINAL!!!

Då var de dags igen, IDOL 2008 är snart slut. Bara omröstningen kvar.

Kvällens låtar:

Kevins val: Your the voice
Tittarnas val till Kevin: Livin on a prayer
Final låten: With every bit of me

Alice val: So what
Tittarnas val till Alice: Heavens on fire
Final låten: With every bit of me

Enligt juryn var de 2-2 efter två låtar avklarade, enligt mig var de 2-1 till Alice. Och efter 3 låtar står de 3-1 till Alice. Jag är helt ärlig, jag har Kevin som favorit men efter denna kväll hoppas jag och tror att Alice vinner IDOL, men för hennes eget bästa ska hon komma 2:a. Eftersom Alla som har kommit 2:a har de gått bäst för efter IDOL.

Vad tycker ni?

Peace N Love
Kyssar

Kommentarer
Postat av: Miss X Jung

tyckte alice var bättre på idol-låten, men inte på de andra. Fast jag vill tro att den här ettan kommer lyckas rejält. ^^

2008-12-13 @ 20:21:16
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0