Välkommen till min nya blogg!

Då var man tillbaka igen då efter ett litet uppehåll
Med "frisk" vilja tar jag mig an att blogga igen
Det kommer tyvärr inte handla om så mycket
idortt längre då jag inte dömer mer denna höst
pga. Körtelfeber..
men men, så är de, någon gång ska man få de också, tyvärr.
Men nu ser vi fram mot nya inlägg.



Livet är inte bara en lek
Det är en dans på rosor också!




Det är vänner
man kan ringa 3 på natten
som räknas




Livet involverar alla människor,
döden framhäver dom betydande

Kommentarer
Postat av: nicole&michelle

tja och välkommen till bloggvärlden , kolla också min blogg :D

2008-08-27 @ 21:43:09
URL: http://hiphopstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0