Sov Gott!

Nu har dagen gått o den har varit som den börja :D Kanon!!!
Första dagen jag orkar hitta på saker o ting, hoppas de håller i sig helgen ut iaf.
 
 Efter lunchen med farsan så blev de att gå hem en stund för att åka in till Erik och vara med honom ett tag :)
det var ju att tag sen jag umgicks med någon över huvud taget...
Sen blev jag hämtad för han skulle på träning sen åkte jag, pappa och mamma och handlade mat på Maxi =) alltid lika trevligt, träffar ofta folk att tjöta med :P
Sen blev de hemfärd och hämta upp syrran på vägen.
När jag kom hem gjorde jag en Smoothie som innehöll:
2 Bananer
2 Äpplen
Hallon efter behag
Apelsinjucie efter behag

Mums blev de :D

sen blev de Självkalrt en liten pratstund med min Underbara flickvän Camilla <3<3<3


Nu ska jag sova så jag orkar gå halva dagen i skolan imorn, om jag mår bra :)

Sov gott PussPuss



Receptet:
2 Bananer
2 Äpplen
Hallon efter behag
Apelsinjucie efter behag

Först häller du i dina bär (hallon) efter behag. Sedan skalar du bananerna och delar dom i 2-4 bitar, efter de skalar du och skärnar ur äpplena och delar dom i lagom bitar. När det är gjort häller du i din jucie (apelsin) efter behag och sen kör du det i den "blender"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0